Kızlar 23 aylık artık sütten kesmek istiyorum azaltarak kesmeyi denedim olmadı yara bandı yapıştırdım bugün uf oldu dedim ağlama krizleri sabaha kadar meme de uyumak istiyor gündüz hiçbirşey yemiyor zamanlamam mı doğru değil bilemedim ne önerirsiniz bana siz nasıl kestiniz tavsiyesinizi bekliyorum