Tugce5540 Bebeklerinize kahvaltı da neler yediriyorsunuz vallahi bıktım şu kahvaltıdan çok güzel yiyen çocuk yemiyor diliyle itiyor ne versem bende kaşık maması yapıyorum ama hep mama nereye kadar iştahlı bebek anneleri güzel tariflerinizi bekliyorum 🥰🥰
1milyonbaloncuk Tugce5540 kızım 20 aylık pankek patatesli omlet salatalık domates krep kaşarlı tost haşlanmış yumurtanın beyazı bal keçiboynuzu özü yiyor birde patates tostu yapıyorum arada onuda seviyor
Monaroka Kendi yesin isterseniz o zaman daha güzel yiyorlar. Pankek, sebzeli omlet bunları seviyorlar genelde ama siz de ona göre ayarlayın bakalım
Tugce5540 Monaroka çatala ben batırıp eline veriyorum öyle yiyor öbür türlü mıncıklar oynar ama pankek deneyeceğim teşekkürler 🥰🥰
1milyonbaloncuk Tugce5540 Genelde 15 16.aydan sonra açılıyorlar canım çok zorlama mamayı bıraktık biz daha çok açıldı iştahı
Tugce5540 1milyonbaloncuk biz sadece kaşık maması ya şöyle bebe bisküvisi süt irmik bal muz pişiriyorum bizim kaşık mamamız yada gece yatmadan önceki yediği mama