Admsmyrgktg sendika başkanı az önce msj atmış sağlık ve savunma hariç yani biz de izinliyiz diye ama okul idaresi net bir şey yok resmi yazı bekliyoruz diyor. Yarın 8 kere dersim var. Okula gidecek miyim, diğer sınıflara da dersim var okula gidersem onlari nasıl yapacağım vs hiç bir şey belli değil. Gece vakti msj gelir ancak öyle netleşir son dkda