34+5de erken doğum yaptım 2300 kiloydu şu an 3900 bu ay hiç kilo almamış çok canım sıkıldı hem mama hem meme gidiyorum reflüsü var ondan mı almıyor acaba prematüre olduğu için mi böyle bebelac gold kullanıyorum kilo yapan mama önerebilir misiniz aptamil kullandım aşırı gaz yaptı geri bıraktım benim gibi kilo problemi yaşayan var mı😞