2kezanneoldu Cuma günü 1 aylık olcak kızım 29 günlük şuan bazen hiç bir sıkıntısı olmadan da ağlayan bir bebek bu yüzden yalancı meme versem.. beni emmeyi unutur diye korkuyorum sizler bebeğinize yalancı meme verdiniz mi tavsiye eder misiniz bağımlılık yapar mı… ???
[silindi] 2kezanneoldu ben verdim canım hem emzirdik hem formül ile besledim bir problem olmadı emzik kurtarıcı 🙏🏻💃🏼
Didem34 2kezanneoldu ben verdim dogduktan 2-3 gün sonra canı isterse emiyor istemezee atıyor. Beni emmektende vazgecmedi cok sükür 14günlük suan
Burcinisp 2kezanneoldu hem emzik veriyorum hem emziriyorum. Hemde biberonla mama veriyorum en başından beri. Hiç bir problem yaşamadım
Begooo 4 aylık olacak bebeğim çok denedim ama almadı öğürüyor, sizinki de almıyorsa zorlamayın çok da iyi bir şey değil zaten. Başka sıkıntısı vardır belki emzik emse de ağlayabilir. Memede dursun onun yerine.
-Nurella- 2kezanneoldu Bebegim 1 aylik oldu verdim. Hem sagdigim sutlerimi biberonla veriyorum hem emzik hem beni emiyor sorun yasamadim kurtaricim oldu hatta 👍🏻
QueenBeee 2kezanneoldu bebeğim 3 aylık ve üçüncü haftasından yedinci haftasına kadar emziğe alıştırmak için kırk takla attım gene de tutmadı. Tutmayınca tutmuyor bebek bende daha fazla zorlamadım emzik yerine hep meme verdim uykuya geçişlerde hala da öyle oluyor önceden beni yoruyordu bu durum ama şimdi alıştık çok şükür 🙏 vermemeniz daha iyi olur inanın ki tuvalet eğitimi meme bıraktırma derken bi de emzik bıraktırmayla uğraşmayın derim
Egeanul 2kezanneoldu bebekten bebeğe farkediyor sanırım bu durum canım biz doğar doğmaz verdik kabul etti şuan emiyor formül sütte kullanıyoruz bi skkıntı yaşamadık. Ama sadece uyumasına yardımcı olmak için veriyorum gün içinde uyanıkken vermiyorum emziği. Çenesi kuvvetlenir emme refleksi gelişir deniyor hatta. Fazlası zarar damak yapısını bozabiliyormuş