Smye Kızlar oda hapsıruyor Cuma kontrolümüz var var mı benim yapıp sütle ona geçip iyi gelicek bişeyler
Sedaaay Smye bende 30günlükken grip oldum ama bebeğime geçmedi doktor bol bol emzir geçmez ona dedi geçmedi de maske kullan sen
Derinkomm Ben de aynı durumdayım bebeim 13 günlük tam grip olmadm ama burun akıntım ve hafif öksürüğüm var. Bebeğime de geçti dün doktora götürdüm kanda crp testi yaptı enfeksiyon çıkmadı şükür. Öksürüğünü beğenmedim takip edicez dedi. Burnunu sürekli aspire ediyorum onun dışında ıhlamur ve papatya çayı verebilirsin dedi doktor yarın kontrol var atlatıcak inşallah🙏
Smye Derinkomm neden oldu anlamadım ya babamız hastanede çalışıyor hep o getiriyor ins benimki de geçmemiştir