Kızlar oğlum 23 aylık. Bazen özellikle yerde otururken tv ye bakarken daldığı zaman sırtını dik tutmuyor. Kendi yayıp oturuyor hafif kambur gibi yapıyor. Yeni ortaya çıkan bir şey değil. Ben taktım bu aralar. Ortopediye götürmek istiyorum ama aşırı korona var burda korkuyorum.
Yerde oyun falan oynarken dik oturuyor sorun yok. Sandalyede de güzel oturuyor. Yürürken sorun yok. Kendini unutunca öyle yapıyor. Başına gelen var mı?