Bebeğime ek gıdaya ilk tadımlarla başladım 5. Ayında ve çok iştahlı bir şekilde yiyordu hiç bir reddi olmadı yaptığım her şeyi bitiriyordu 15 gün bu şekilde devam etti sonra reddetmeye başladı. Yemeyince bende ara verdim bi süre, şu andada 6. Ayımıza girdik tekrar başladım ama asla yemiyor öğürüyor ve püskürtüyor ve bu refleksler ilk başladığımızda dahi yoktu, ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 😢