pmrsk Kızlar aşı sıram geldi kronik rahatsızım. Yaptıranlardan fikir almak istiyorum. Kimler biontech kimler sinovac oldu veya yakınları oldu ? Ne etki yaşadılar veya yasamadilar… Fikirlerinizi almak istiyorum…
Cheddar pmrsk snovac oldu ailem herhangi bi yan etkisi olmadı. Diğer aşı canlı aşı olduğu için yan etkisi olabilirmiş
Arasannesi pmrsk eşim biontech oldu.ben de onu istiyorum. Ailenin yaşlı üyeleri sinovac oldu cunku hastanede degıl saglık ocagında yaptırdılar yoksa onlarda bıontech olurdu.hıc kımsede bır yan etkı olmadı
sedaykn pmrsk Bir kaç doktora sordum hepsi Biontech ol diyor. Bize seçim şansı verselerdi bunu seçerdik dedi hepsi de. Koruyuculuğu daha yüksek. Ben Biontech olacağım.
YMN2009 Sinovac yan etkisi daha az olan bir aşı turu biontech yan etkileri fazla koruyuculuk da daha fazla tabi
pmrsk 2erkekannesii ankilozan spondilit iltihaplı romatizma. Akciğer tutulumu yapıyor. Düzenli biyoajan iğne kullanıyorum iki haftada bir
pmrsk sedaykn teşekkür ederim canım çevremde sinovac olan çok. Biontech olan yoktu. Sormak istedim çok sağolun
Ezgialp pmrsk 2 gün kolu çok ağrıdı onun dışında bi yan etki olmadı, kayınpederim de biontech oldu onda da aynı yan etki oldu
0606 pmrsk Eşim dün biontech oldu çok fenalaştı ateşi düşmüyor her yeri ağrıyor covid oldu sandık ama birkaç gün surermis yan etkisi
Weewe pmrsk yurtdışına çıkışlarda aşı kartı istenecek gibi görünüyor ve sinovac geçerli değilmiş bu kapsamda. Bu yüzden biontech isterim ben seçme şansım olursa n
Kinginthenorth Cheddar dinlemedim kendisini, benim doktorum da profesör o bana canlı aşı olmadığını söyledi.