Arkadaşlar bankalardan tamamlayıcı sağlık sigortası kullanan var mı? 25 yaşındayım 1 bebeğim var ve yaptırmayı düşünüyorum . Sizler kaç yaşındasınız ve hangi bankadan kaç liraya yaptırdınız rica etsem memnun olanlar yazabilir mi?(yaş sordum çünkü yasa gore fiyat degisiyor)