Kızlar gece bebeğimin feryat figan ağlamasına uyandık bebeğim bu arada 1 buçuk aylık normalde maşallah mız mız değildir ama böyle ağlaması illaki bisey vardı beşiğinden kapmamla hemen kucağıma aldım normalde kucağıma alınca susuyordu yine susmadı daha da çok çoğaldı ağlaması 1 dk sürmüştür göğüsümü ağzına verdim alır almaz sustu (1 saat olmustu doyuralı acıkmasının imkanı yoktu ) gaz sancısı olsa memede bile durmazdı o acıyla ben korktuğun dan şüpheleniyorum biraz daha uzun ağlasaydı dr yazacaktım yada hastaneye götürecektik varmı bu durumu yaşayan gece nöbet tuttum basında resmen bebeğimin çok üzüldüm içimden sanki bi parçam koptu çok deneyimsizim ama bi o kadar da güçlü anneiyim