Kizlar kızım 19 aylık 1 buçuk yaşında ve 3 4 gündür grip balgamlı öksürüğü var ve balgamı atamadigi için burnu tıkalı hiç uyuyamıyor doktora götürdüm benim kızım şurup içmiyor sevmiyor ağzına döktüğümüz an kusuyor o yüzden doktor antibiyotik iğne verdi sadece ama ben ne yapacağımı şaşırdım lütfen bildiğinix iyi bı ilaç falan varmı balgam söktürücü yardım edin