Bıktım artık ne desem ayıy diyo illa kendi isteği olcak nedir bu iki yaş sendromu aman allahım saçma sapan şeyler istiyo inatlaşmayın yazıyo ama olmuyo bacılar tuvalet terliğini getirip evde giymek istiyo elinden aldım diye ayıy ayıy diye kendini yerlere atıyo ne zaman geçiyo ne zaman bitiyo bu sendrommudur nedir umarım yakın zamanda geçer zira kafayı yemek üzereyim sizinkiler ne alemde