Aycarya Herkese merhabalar. Ben bepanthol pişik önleyici kremini kullanıyorum kızıma sizler hangi markaları kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?
Honeyboy Aycarya ben arko krem kullanıyorum normaldede zeytinyağı sürüyorum pişik oldğunda sadece arko krem sürüyodum