ysfhcrhsn Merhaba arkadaşlar benim bebe bir buçuk yaşında ve hiç bir şekilde yemek yemiyor diyeceksiniz ki bir iki bir iki yedir ama yok onlarında yemiyorbir buçuk yaşında ve hala 9 kilo o kadar zayıf ki bağışıklık diye birşey kalmadı neler neler denedim yok öneriniz varmı yardım edin lütfen benim gibi zor durumda olanınız var mı ?bu arada sadece meme istiyor ama oda yalancı niyetine🤦😭
Serapp__ ysfhcrhsn 17 aylık kızımda aynı kiloda boyu uzun ama zayıf. Aşırı hareketli. Sağlığı yerinde ya gerisi boş benim için
Mamaqueen ysfhcrhsn canim sabahlari ac karnina 1 tatli kasigi keciboynuzu özü ya da pekmezi ver. Dut pekmezi uzum pekmezi de olur.
Bellatrix ysfhcrhsn Benim kızımda 14 aylık ve yemiyor bilinçli reddediyor emmiyor da üstelik her gün 40 takla atıyorm yesin diye çok yıpratıcı gerçekten Tadına dahi bakmak istemiyor
ysfhcrhsn Serapp__ aynen benimkinde 17 aylık ama bağışıklığı düştü ağzının ici hep yara bere oldu ilaç kullandık bitaz geçti ama yemiyor ki toplasın kendini bir lokma dahi yemiyor ya kafayı yicem
Weewe Meyve, çerez ve de yemiyor mu? Önüne parçalayıp koydunuz mu? Benimki de yemeyen bir çocuk ama meyve, makarna, simit, antep fıstığı falan yiyor önüne koyduğumda. Benim elimden asla yemiyor :(
ysfhcrhsn Weewe yok ya yemiyor çilek dışında tabi bir kilo çilek ver yesin ama onun dışında hiç bir şekilde yemek yemiyor
Weewe ysfhcrhsn ah yaa çok zor çok iyi anlıyorum sizi. İştah açıcı bir şeyler varsa diye soracağım ben de doktora, çok yoruyor insanı çünkü bu durum. dr geçen sefer emzirmeyi bıraktırabilirim, yemek yemiyor memeye güveniyor çünkü demişti, pandemi yüzünden bıraktırmak da istemiyorum, arayamadım adamı.
ysfhcrhsn Lodrel hem kendim yedirmeye calisiyorum sonra diyorum ki hem alışsın hem kendini geliştirdi diye önüne koyuyorum ben verince hiç almıyor zaten kendiside hemen dağıtmaya aynaya dökmeye başlıyor yani hiç bir şekilde yemiyor 😔
Lodrel ysfhcrhsn bırakın döke saça denesin. Ben de öyle yedirdim hep. Evet eziyeti çok ama bazı bebekler başka türlü yemiyor. Çoğu zaman döktü attı ama bir şekilde başladı o da. En çok dikkat etmeniz gereken şey sofraya beraber oturmak. Yanında iştahla yemek yiyin. Onun önünde de aynı yemek olsun. Belki bir süre yine döker saçar ama illaki yer. Bazı bebekler sürekli yeni heyecan arayışında oluyor. Kızım asla bezelye yemez. Ama bir gün önüne kaşık koydum diye heves edip yedi. Döktü saçtı ama eğer o kaşık olmasaydı asla yemeyecekti buna da şükür yani😬
ysfhcrhsn Lodrel Ya döksün saçsin afedersiniz ortalığın içine sı….sın ama yesin yani bu değişik ya hiç bir şekilde yemiyor sadece atıyor yemeği ağza götürme eğilimi bile yok ya böyle bi yer gibi yapsa bile sevinçten takla atarım ya o derece ama sinirleniyorum ve benim gibi çok sabırlı birini bile ne hale getirdi sıpa 🤣🤦
Minikkurbagam ysfhcrhsn benimde oğlum 13 aylık ve bugün resmen deli olmak üzereydim artık ne yaptıysam yemiyorrrr bütün günüm belki onu yer belki bunu yer diye bişe hazırlayıp yedirmeye çalışmakla geçiyor deli olmak üzereyim artık Allah sabır versin hepimize
Meralkr Benim kızımın ağzında yara çıkmıştı karadut özü almıştım bi kaç gün içti sanki iştahı da açıldı gibi geldi bana yarayı da geçirdi normalde çok iştahsız 3 lokma yese yedi diye düşünüyorum 15 aylık kızım
Nva22 ysfhcrhsn ben zorla veriyorum 1 ay bıraktım kendi yesin die ama yok olmadı zorla dediğim kandırarak sevdiği bişeyi eline veriyorum kaşıkla hoppp ağzına veriyorum mecbur olmuyor önceleri hep ben yerim bırak derdi artık izin vermiyorum çünkü hep meme emmek istiyordu sende erken saatte kahvaltı ver uyut tekrar uyanınca ver ama yemekten sonra uyusun ki açıksın