Deletedmom78654 Seni bu forumda anlamazlar,anlayanlarda diyaloğa girmemek için yazmazlar. Insanlar refah içinde yaşamayı kendilerine layık görmüyorlar ben artık böyle düşünüyorum. Ayda yılda bir yemeye şükredip neden onlar hergun yiyor demiyorlar.. Artık karin tokluğuna bile çalışmıyoruz,bir ayı borçsuz bitirmek hayal gibi birşey.. Hak nedir? Nasıl aranır? Nasıl birlik olup hakkımız olan refah yaşantıya ulaşırız diye düşünen 3 5 kişiyi de şükret haline işin gücün var deyip azınlık haline getiriyorlar.Arkasında durmak varken karşısında durdukları için,onunla birlikte hakkını ararsa işinden aşından olacağı korkusunu yaşadıkları icin bu haldeyim. Oysa her birinden şu cümleleri duyarsınız “Rızkı veren hüdadir,gerisine minnet eylemem.”
Bence siz beni anladınız 😊