Kızlar sizin bebeklerde sıvıyla beslenmeyimi daha seviyor. 18 ayı doldurduk ama kahvaltı asla etmez yarim kase kasık maması yer öğlen çorba akşam çorba gecede gece maması. Canı isteyince pek ala makarna pilav erişte kısır patates tavuk et domates salatalık meyve yiyebiliyor ama keyfi istemeyince inadı tutunca nuh deyip peygamber demiyor. Günün 4 günü full çorbayla geçiyor. Annemde bebek bu sulu daha çok sever büyük insan gibi yemesini bekleme diyor. Zaten yemekle aramız pek te yok. Sizin bebislerin yeme durumları nasıl neleri çok seviyorlar mesela