Ya bu diziyi izliyordum ama son iki bölümdür izlemiyorum. Çocukların yanında izlenemicek hale geldi dizi. Oldukça psikopat sahneler var. Saçma sapan gülmeler, küçücük çocuğu tek başına farelerin içine bırakmalar… Çocuklara izletmemek için kendim de izlemiyorum m