Nuran1 Merhaba hanımlar bnm 6 ay 24 günlük kızım var göğüsün içinde yuvarlak bsy var kimi süt birinkitisi dedi geçer dedi 4 ay sır geçmedi mesaj yapmayın diyo başına gelen var mi