Sogutozlem Merhaba arkadaşlar kızım 7 aylık unla ek gıda yapıp versm ağır gelirmi aranızda yapan varmı
Mom077 Sogutozlem Ben yapıyodum canım unlu mama mesela bal kabagını pısırıp blandır yapıp sonra un tetbiyesi yapıp içine dökerdim zeytin yagıda koyarak tabi
Mom077 Sogutozlem çocugun kaç yasında diycem çümki süt demişsin burda eger ay içerisindeyse süt kullanılmaz Yaş olarak Sağ süt kullanabilirsin Yani bir 1,5 yaşından sonra süt kullanılıyor ama sadece unlu sütlü sulu muhallebi olarak getirebilirsin içerisine bir sebze koyarsan balkabağı gibi veya da meyve gibi püresini yaparsan da güzel olur içinde hem tat vermiş olursun canım
sarpinko tam bugday unu,yulaf unu,siyez unu cok faydali pisirip istedginz meyveyi koyunnicinede biraz kefir oooh vitamin vitamin.süt koymayin iki yasina kdar onerilmiyor süt😍
Sogutozlem Mom077 ama ebeye sordm cnm süt kullanabilirsin ddi kutu süt kullanyrm peki burda un ağır gelmezmi demek istedin cnm un süt su muhallebisi yapsam cnm
Mom077 Sogutozlem 1.5 yaşından önce verilmez diyolar ya canım bilem şimdi valla eben de verilir demiş bişiy diyemiycem şimdi açıkcası