canikom yok arkadaşım düzelmiyor bende büyüdükçe düzelcek diyorum İki gündür yine çostu mama reddi uykuya direnme çığlık çığlığa kalma 4. Ay atağı gibi 🤦♀️ Bzim atak uzun sürmüştü birde 3. Ay 15 günlükken başladı. Şimdi de erken başladı galiba birde oruçum Allahım evin ortasında kanguruda geziyoruz saatlerdir