Prensesss_annesiii Kizlar kizim 1.5 yas asiisini oldu iiki bacagindan bir bacaginda sislik yok ama digeri asiri sis yumurta gibi bi sislik olusmis kizim asidan sonra cok huysuzlasti bu sislik neden oluyor nornalmi acaba
Aliveanne Prensesss_annesiii Benim oğlum bir yasinda geçenlerde bizde olduk geç kalmisiz asimiz vardı ama bilye kadar şişti indi . Yumurta büyüklüğü tam bilmiyorum ama bı gosterin içiniz rahat etsin.
ikizerkekannesi Prensesss_annesiii hemşire uyarmıştı şişebilir diye benimkinin o kadar şişmedi ama şişerse kolanyalı pamuk koy demişti ben ovalayayım mı demişti hayır üstünde dursun demişti
Denezmeh Prensesss_annesiii merhaba eski post ama benim bebegimin de bacagi sisti asi sonrasi sizinki nasil gecmisti
H-F Bildiğim kadarıyla buzla soğuk uygulama yapılması gerekiyor.Uzun süre tutmanıza gerek yok.Çocuklar çok rahatsız oluyor.5 saniye tutup 10 saniye ara vererek bunu bi kaç kere yapabilirsiniz.
123456wi Denezmeh Peki sizin bebeğinizin ayagi geçti mi ne yaptınız benidem kızımın kolu şişti sıcaklık var sert birazda
Denezmeh 123456wi gunde 3-4 kez buz tuttuk yine 3-4 kez buzdolabinda beklettigil kolonyadan pamuklu surdum birkac gune gecti