Woody Yasemin38 doktor 3 aylıken başlatmıştı. Emzirdim ten sonra teklif et demişti. Haziran ayı gibiydi
cemreddemir Yasemin38 Ben 4.ayda başlamıştım öncesinde zaten içmiyordu ama İzmir’de yaşıyorum burası çok sıcak oluyor o yüzden 6aydan önce vermiştim . Biraz şartlar ve duruma bağlı olarak verilebilir.
mamAras Ek gıdayla birlikte 6.ayda başlamıştık zaten özellikle anne sütü su ihtiyacını karşılıyor doktor böbreklere zarar verirsin ve midesini şişireceği için sütü az içer demişti şimdi 9 aylık ve herhangi bir sağlık sorunu yaşamadık çok şükür
41esra Yasemin38 suyu masum görüyoruz ama 6 ay öncesi özellikle sadece anne sütü alan bebeklerde zararı bile olabiliyor anne sütünün içerisinde zaten su yağ tuz şeker ne ararsanız var anne sütü tüm ihtiyaçları karşılıyor ek gıdaya Ve mamaya başlamadığınız sürece gerek yok vermeye 🌺
MomofGok Yasemin38 anne sütünün %85’i sudur. Yani bebeğinizin suya ihtiyacı yok. 6. Ayda ek gıdaya başladığınızda suya başlamanız gerekiyor. Bazı şeyler için acele etmemek gerekiyor.
Ef24 Yasemin38 anne sütünün %90 ı su zaten ekstra su verip bebeğinizin su zehirlenmesi yaşanmasına sebep olabilirsiniz internetten araştırmanızı öneririm. ‘İlk 6 ay sadece anne sütü’ diye boşa söylemiyor doktorlar 🌺
Sarikuzumalp Yasemin38 Aslında tüm doktorlar 6 ay öncesi sadece anne sütü diyor ama ben vermiştim. çünkü evim aşırı sıcaktı biz bile litre litre içiyorduk çocuk da susar diye verdim.
Papatyaninannesii Yasemin38 2.5 aylığız doktorumuza sordum her beslenme sobrası bir tatlı kasığı verebilirsin dedi ama bsns cok geldi ben hünde bir tatlı kasığı veriyorum