Benim bebeğimde aynı yapışık ikiz gibiyiz sürekli beni görmek dokunmak hissetmek istiyor aşıdan önce oyun halısında oynardı aşıdan beri huzursuz onda da durmuyor artık napıcamı şaşırdım yemeği bile o kucağımdayken yapıyorum yere koyduğum an çığlik çığlığa ağlıyor😂