Angel_1 benim kızıma 12.haftadan 20.haftaya kadar erkek olabilir gibi dedi doktor %80 diyorum dedi hep ama benim için büyük bi orandı erkek kıyafetleri vs aldım hatta sonra ayrıntılı ultrasonda canım doktorum şöyle dedi : “-cinsiyete be demiştik? -Erkek demiştiniz hocam -kız!” Tabi biz eşimle emin misiniz diye 50 defa sorduk heralde😂 adam bu sefer kız çocuğun aslında çok güzel bi duygu olduğunu falan anlattı yanlış anlayıp😂 sonuç olarak da kızımız oldu iyiki de oldu rabbim ona güzel ömür nasip etsin🙏🏼 Şimdi 2.ye hamileyim 2li taramaya girdim geçen yine aynı doktora gidiyorum dedim ki hocam cinsiyet için var mı bi tahmin? Yok canım bekle biraz berenle aynı sorunu yaşamayalım senin bebeler biraz şakacı diyo😂