Yorgunanne89 Kizlar bebeğim 4 gündür kakasini yapmiyor. Sadece anne sütü aldiği için normalde pek önemsemem ama bugün ekstra bi huzursuz ben de buna bağliyorum. Zeytinyaği dişinda önerisi olan var mi
mrveefe12 Yorgunanne89 Anne sütü alan bebeklerde on güne kadar normal sayılır dedi doktorum ama çok rahatsız oluyorsa kulak çubuğu ile poposunu uyarabilirsin biraz zeytinyağa batırıp
Yorgunanne89 ozgenil-12 gaz sorunu için içiyodum kakaya da yardimci olduğunu bilmiyodum hemen içicem insallah hemen fayda eder de rahatlar. Çok sagolun 🤗
Yorgunanne89 mrveefe12 evet ben de normal diye biliyorum ama bugün rahatsiz oldu artik o yüzden yapsin da rahatlasin istiyorum öneriniz için sağoln😙