18 aylık aşısını oldu dün oğlum. Gündüz hiç bişey yoktu yedi, içti, gezdi oynadı rahatça uyudu.. akşam 11 gibi yattı 12 de uyandı yanıyor resmen. Birdenbire ateşi çıktı.. Parol şurup verdim. Biraz düştü ağlayarak, inleyerek 1 2 saat uyudu. Sonra tekrar uyandı yine yanıyor + kusmaya başladı, nefesi kesiliyor ateşi 38 buçuk ateşi bı yandan.. Apar topar gittik hastaneye ha gitmeden önce fitil atmıştım. Haliyle doktor bekleyelim dedi aşı kaynaklıdir dedi. Bugün yine ateşi var duş aldırdım ilaç verdim ama tam düşmüş sayılmaz..Ne zamana kadar sürecek bu? Bişey de yemiyor çok üzülüyorum.. sizin bebeğinizde de oldu mu böyle bı durum ?