Artık bir şey yazmaya ya da sormaya çekinir olduk 😊 ben sizi çok iyi anlıyorum, sormanız da bence çok normal. Uçuk viral olduğu için, sürülen kremlere mutlaka bakılmalı laktasyon dönemi için… bende de çıktı üç dört gün oldu, sürmemeyi tercih ettim unutup oğlumu öperim belki diye yara bandı falan yapıştırdım. Bi bulaştı mı ömür boyunca çıkar illet.
Tavsiyem; çok kötü durumda değilse ve bir bilgi edinemezseniz sürmeyin. Kremle bir haftada, kremsiz 7 günde geçiyor …