AlmilaHafsa 4 aylık bebeğim oruç tutuyorum akşam üzeri süt gelmiyor huzursuzluk yapıyor ve ve memeyi almadı kayınvalidem muhallebi yaptı onu yedikten sonra uyudu arı mama alıp bi öğün versem bilgisi olan varsa yazsın lütfen
Cheddar AlmilaHafsa lütfen sütünüz etkileniyorsa orucu kazaya bırakın. Arı mama hiç iyi bi mama değil rızkından etmeyin. Güzel beslenin ki sütünüz iyi olsun
Fatosemir AlmilaHafsa sadece anne sütü alıyorsa ve sütünüz etkileniyorsa tutmak zorunda değilsiniz. Arı Mama olsun kaşık mamalar olsun içeriği pek temiz değil. Orucu sonra da tutabilirsiniz dinimiz o kolaylığı sağlamış ama bebeğiniz her zaman anne sütü almayacak aldığı zamanları değerlendirin derim. Yine de karar sizin
Rezzan AlmilaHafsa ben arı mama değil ama hipp 4.aydan itibaren mamaları vardı suyla muhallebi yapılan onlardan bir öğün veriyordum ancak oruç sütünüzü etkiliyorsa tutmamanız daha iyi
zeytinbacilar AlmilaHafsa Dinen hamile kadınlarda emziren annelerde tutmak zorunda değil sütün etkileniyorsa neden tutuyorsun ki kazaya bırak önemli olan bebeğinin beslenmesi onun rıskından çalınca sevaba girmiyorsun yada tuttuğun orucun sana bir faydası olmuyor
Rabianurkcmn Cheddar ben 4. Ayda başladım ari mama ve diğer kaşık mamalara. Şu an 6. Ayımız bitti hala daha veririm. Şu zamana kadar da hiçbişey olmadi