fatosd36 Kızlar emzirirken tıkanıyor korkuyorum sırtını vuruyorum kendine geliyor ama artık korku içinde emzirmekten yoruldum sizler de oluyor mu?neler yapıyorsunuz?
Laylaylaylaylom fatosd36 canım sütünü emzirmeden önce 30-40 CC kadar sağ tazyikli geliyordur ondan boğuyor dur benim kizimdada çok oluyordu korkma oksurerek atar kendimizi çok yipratiyiruz korkup
MeryeminAnnsi fatosd36 bizde yaşıyoruz hatta bmde baslik acmistim bi detl tukurugunde de boğuluyor bzmki agularken heyecanlaninca
Brcdrnlila fatosd36 sütünü çok geliyor normal dinlenerek uyuyarak emdikleri için sağma yapın rahatlar🌸
Kcr fatosd36 benimkide boğuluyor dik tutuyorum 3. Ay biticek artık eskiisi kadar korkmaya gücüm bile kalmadı Allah büyük bişey olmaz
fatosd36 Laylaylaylaylom aynen yıprandım valla bazen her emzirmede oluyor her seferinde sağsam süt kalmayacak bu seferde ama geceleri sağayayım genelde gece oluyor
mutlukalp21 fatosd36 süt bitmez canm sen sağ bir tık daha rahat emiyorlar ama yine kaçtığı oluyor burnu tikaliysada çok kaçırıyor
sedasnglr93 fatosd36 aynı durum bendede var 32.günlüğüz her emmede sanki genzi dolu dolu anlamıyorum korkuyorum çok dediğin gibi tedirgin oluyorum
mutlukalp21 fatosd36 bende çok korkardım bebeğim her emzirmede boğulur du nasıl çırpınırdi emzirmeye korkar Olmuştum. Zamanla geçiyor ama 3 aylık hala günde 1 2 defa oluyor tamamen de geçmedi.
mutlukalp21 fatosd36 ondan kaçar işte bizim sabahları tıkalı hep insan sabahları kaçıyor bide gecede emmiyor ya çok sabah sütte çok oluyor