KuzeyinAnnesii Sebamed in güneş kremini aldım falat bebeklerinize bunu nasıl sürüyorsunuz arkadaşlar iyi bişey sürmek lazımda cesaretde edemedim yüzüne falan uyguluyor musunuz ?
HaticeYlmazAydn KuzeyinAnnesii Ben de onu kullanıyorum biraz yoğun kalıp gibi oluyor yavaş yavaş sürüp dağıtınca emiyor cilt
HaticeYlmazAydn KuzeyinAnnesii Evet ben yüzüne kollarına sürüyorum denize gittiğimizde dışarı çıktığımızda
Thesra KuzeyinAnnesii Evet her yerine uyguluyorum kulaklarına ve enseside dahil olmak üzere genelde güneşe çıkmadan 15 dk önce sürülse iyi oluyor vücutta emmiş oluyor hem