Kızlar babannem yoğun bakımda yanına kimseyi bekletmiyolar. İstanbul’a sevk etmelerini istiyoruz. Doktoruyla mı yoksa başhekimle mi iletişime geçmeliyiz?
Sevk için gerekli şartlar var mıdır?
Ve bu süreç nasıl ilerler?
Bilgisi olanlardan yardım bekliyorum. Babaannem için de dua ederseniz sevinirim. Teşekkürler🌺