Durumu iyi değil eşinden ayrı iki çocuğu var ve çocuklara maaş alıyor oda az bı miktar ve arada kesiyolar onuda bu devirde geçim zor hayat pahali normal destek olamıyoruz bizimde durumuuz iyi değil borclarimiz var ama bende kardeşlerinden filtreleri toplayıp ablama vermeyi düşündum kendim ve diğer ablalarim la birlikte bakalım daha teklif etmedim konuscam hepsiyle