Esmer1 Kızlar bırıktırdıgım biraz para var bankada ama nezaman patam bitse bankadan harcıyorum o öle eksılıyor altın alsam harcanaz en azından suan altın almalimiyim sizce düşermi daha acaba
Mommibi Esmer1 uzun süre duracaksa altın almak mantıklı hem bankadaki gibi kolay harcanmıyor enazından
Efemm Esmer1 canım al her zaman iyidir ama ceyrek falan alırsan onu da bozdurur harcar insan bilezik yap yapabiliyorsan
Serapveminikleri Esmer1 ben genelde her parayı aktina koyarım hem takarım hem birikim olur bence en mantıklısı
Minikkusuumm Esmer1 yükselmiş düşmüş demeden ben her ay alirim canim çünkü altın zirveleri görüyo en iyi yatırım altın
rike-nile-aro Esmer1 alacaksanız önümüzdeki bi kaç gün içerisinde alın derim. Ekonomistler altında tüm zamanların rekor yükselişi olacağını söylüyor.