BirEylulMeselesii Kızlar bebeğinde göz kayması farkeden veya tedavi olan var mı? Bebeğim 6.5 aylık ben farketmiyorum hala ama arkadaşım dedi sanki var gibi diye içime kurt düştü. Bana yokmuş gibi geliyo ama içime kurt düştü .
Cheddar BirEylulMeselesii bi kontrole götürmenizde fayda zaten 6.ayda göz kontrolü istiyorlar sol göz içe bakıyo gibi ama burun kemiğinden de aldatıyor olabilir
biregesevdasi BirEylulMeselesii var canım aynı benim oğlum gibi hafif bir kayma var. Bizde 5.5 aylığız 6. Ayda kontrolümüz var bir dr göster istersen.
Brcdrnlila BirEylulMeselesii bence yok burun kemiği ile kaç arasındaki durumdan dolayı öyle duruyor bence bir sorun göremedim ben🌸
BirEylulMeselesii Efemm aynen yine gösteririz de internette bir yaşa kadar normal falan diyo hiç başına gelen var mı acaba merak ettim
biregesevdasi BirEylulMeselesii evet tam böyle benim oğlumunda gözü. 0.25 kayma varmış ama 6 aya kadar normal dedi. Bende sizin gibi fark etmemiştim annem fark etmişti sürekli olmuyor ama bir yere odaklanınca hafif kayıyor. Büyük ihtimalle sizin bebeğinizinde ara ara kaydığından fark etmediniz.
Esraa- İçe doğru kayma var ama 1 yaşa kadar geçer. 1 yaşından sonra ortaya çıkan kalıcı diye biliyorum
Cheddar Bu arada 1yaşa kadar olması normal değil. Ben 4.ayda farkettim iki doktorda 6.aya kadar normal dedi. 6.ayda göz kayması var dedi göz doktoru gözlük verdi şuanda 1 yıldır takıyo kızım. Bu yüzden göz muayenesi çok önemli 🙏
BirEylulMeselesii Anladım canım internette öyle yazıyordu bir yaşa kadar tam göz kasları gelişmediği için arada hafif kayma normal diye. Bizde yarına randevu aldık bakalım ne dicek doktor. Düzelme var mı peki sizde ?
Cheddar BirEylulMeselesii bizimki doktor ihmali oldu 1 yaşıma kadar takacağı bi gözlük verdi meğer yanlış gözlük vermiş sadece miyop değil astigmatı da uygun olmalıymış. Başka doktora götürdüm hatta ay sonunda kontrolü var. Bakalım kısa vadede gözlüklr hemen toparlamıyor 2-3sene dedi doktor
YouTube Benim kızımda da var hemde aynısı bende üç ayda bi götürüyorum 8 aylık şu an temmuzda yine götüreceğim gözünün ayarını ölçtü biri 2 25 . Biride 2 00 geldi yüksek olsa gözlük yazacaktım dedi inşallah düzelir kuzularimiz
BirEylulMeselesii Brcdrnlila eşimde ben de göremedik bi sorun valla😅 fotolar da arada kaymış gibi duruyo ama normalde yok gibi bakalım ne diyecek yarın doktor