merveee69 Merhaba 3 aylık bebeğim var ne zaman emzirsem peynir kesiği gibi kusuyor deneme amaçlı mama verdim onu içince kusmuyor ama emzirdiğim zaman midesinde asla kalmıyor neden olabilir
Burcinisp merveee69 o normal birşey anne sütü midede mayalanıyor. O yüzden o şekilde posayı atarlar bebekler. Sütünüzün yaradığını gösterir. 😊
zeytinbacilar merveee69 Canım fazla emdiği için fazlasını çıkarıyordur tekrar tekrar emzirme zaten acıkınca belli eder kustuktan sonra 2 saat kadar bekle sonra emzirmeyi dene çok emzirmemeye çalış sık sık emzir benim kızımda öyle yapardı bende tek memeyi emzirip 1 2 saat sonra tekrar emzirirdim
merveee69 Burcinisp yaa gerçekten mii ama 5 dakika emse bile onu hemen geri çıkartıyor bende doymadı diyip tekrar tekrar emziriyorum böyle kısır bir döngünün içine girdik 🥺
Fnurkor merveee69 bebeğin kesik kusması emdiği sütun midesine gittikten sonra kustugunu gösterir yanı doyuyor ya fazlasını çıkarır yada sureklı kusan bı bebektır benim oğlum dogdıgundan beri kusuyor kilo alımında sıkıntı olmadığı sürece doktorlar sıkıntı etmiyor bu durumu
Burcinisp merveee69 süt olarak çıkarıyorsa sıkıntılı olabilir. Fazla gelincede cıkarırlar bebekler. Ama lor peyniri gibi ise bir şey olmaz. Benim kızlarımda aynen bu şekilde. Kiloları falan da yerinde
merveee69 Burcinisp normalde 30 40 dakika emer kusmazdı şimdi 15 dakika zor emziriyorum o da hemen kusuyor zaten
mutlukalp21 merveee69 üst üste emzirin e reflü de olur fazlası çıkıyordur 1 2 saat sonra emzirin hemen üstüne emzirmeyin bence