Kızlar oğluma geçen ay sağlık ocağında devletin verdiği aşıları yaptırdım. Ancak e-nabızdan aşıları kontrol ettiğimde ve aşı kartını kontrol ettiğimde KPA Aşısı yapılmamış gözüküyor. Sağlık ocağındaki doktorumuza sordum artık 1 yaşında o aşının yapıldığını güncelleme yapıldığını söyledi. Başına gelen var mı?