Süt üşümez ve anneden çocuğa gaz geçtiğine dair de kanıtlanmış bir çalışma yok. Lütfen kardeşin döktürecek şekilde giyinip kendinizi harap etmeyin😄 ben ocak ayında doğurdum ve şimdiye kadar kendim üşümediğim müddetçe hırka bile giymedim, hep tişört. Zaten lohusa teri beter bir şey her gün neredeyse yıkandım. Çok şükür herhangi bir gaz problemimiz de olmadı. Üstelik nohut, kuru fasulye, kola gibi gaz yapacağına inanılan yemekleri de bir güzel yedim.😄😄