Selcan1 Arkadaslar doktorum sidefer 6 damla önerdi ama hangi kosulda saklıyorsunuz. Prospektüs de 4 derece diyor buzdolabında muhafaza ediyorum siz
Demetalp Selcan1 bende buzdolabına koyuyorum vermeden önce çıkarıyorum biraz ılısın diye eczacımıza sormuştum böyle yazıyor diye dolaba koy dedi. Doktorumuz bize 10 damla dedi çok geldi bana ama kilo başı 1 damla diyor