Benim eşimde 10. Günde pozitif çıktı. Sağlık ocağını ve bakanlığı aradığımızda bulaşılıcılık bitiyor hayatınıza devam edebilirsiniz demişlerdi. Ama biz öyle yapmadık eşim yine karantinasına devam etti. 4 gün sonra tekrar test yaptırdı sonrasında negatife döndü. Bazı kişilerde bu şekilde olabiliyormuş.