OncedenGurme Emirin_Annesi10 peynir yapmayı hiç denemedim ama başka süt bulamadığım için yoğurt denedim, tutmadı. Tadı da güzel olmadı
Ebubekirim-61 Emirin_Annesi10 evet oluyor ben yapıyorum hem yoğurdu hem loru torkunun sütü ile yapıyorum
Emirin_Annesi10 Mmelike normal paketteki sütten yapmıştım oğluma sonradan aklıma geldi. Vermeyim mi ozaman
Emirin_Annesi10 OncedenGurme tesekkür ederim canım ama lor yapmıstım paket sütten oldu ama sonradan aklıma günlük süt olması gerektiği geldi
OncedenGurme Emirin_Annesi10 olduysa pek sıkıntı olacağını sanmam ama çok fazla işlemden geçiyor paket sütler. Cam şişe günlük süt olursa daha iyi olur
Emirin_Annesi10 Ebubekirim-61 yaptım ama oğluma ilk kez tadım yaptırcam günlük sütmü olmalıydı diye süpheye düştüm canım