Eylul2elif satmayın çünkü ayı sezonu öyle kendini bellli eden birsey değil, dediğim gibi büyük yatırımcı ne zaman elinden çıkarır belli olmaz, mesela gecen hafta düşüş vardı genel olarak ama yükseldi, bunun gibi bir düşüş oluyor ama insan yükselir diye bekliyor , daha da düşüyor ve yükselir artık daha da düşmez psikolojisi ile çıkamıyorsun, biz öyle olmuştuk:) ama siz haberleri fenomenleri takip edin tabi ki ben deneyimimi söylüyorum :) analiz vs takip edin. Ama böyle de bir gerçek var bunu da unutmayın:)