Glyykt Meraba bn doğum parasını almaya gidicem birazdan doğum raporu ve kimligimi götürsem yeterlimi bebeğin kimliğini götürmem gerekiyo mu? ?
Neslihansr Bir yere başvurmaya gerek yok direk ototmatik sistemde gözüküyor e devletten kontrol edebilirsiniz. Ptt den de alıyorsunuz
Ahsenbeyza Kızlar ben istanbuldayım sosyal yardımlaşma vakfına başvurdum 1 ay oldu hala yatmadı illere göre değişiyor sanırım başvuru