dilara92 Kızlar selam.4bucuk aylık bebeğim hergün sabah 6da uyanıyor 😥 Gecede cok kalkıyor.Aksam 9a dogru yatıyor. 3bucuk aya kadar 8de 8.20dr kalkardı. Sabah uyandığında hep esniyor uykusunu alamadığıda belli. Uzatmak için bir yol var mı? Ya da zamanla uzar mı? Böyle mi devam eder? Bebeğim alerjik bu arada onu da belirtmek isterim.
Petitom dilara92 canım 6-8 arası güne başlaması normal ama daha geç uyansın istiyorsan her gün kalktığında geri uyutacaksın sürekli yapacaksın ama uzamayabilir güne başlaması gereken bir saatte kalkıyor
ikizbabymom dilara92 benimkiler 18 aylık 6 da uyanıyolar son 1 haftadır gece beslenmesi yapmıyoruz zaten altları kuru yani karartma perdemiz var ve ses yok uzatmanın bi yolu olduğunu sanmıyorum malesef
Saripapatyammm dilara92 1 yasina kadar 5 de kalkti. Suan 18 ay 6 gunluk 6 da kalkiyor. Uzamayinca uzamiyor. Gecte yatsa ayni.
dilara92 Petitom koluma alıp emerek uyutuyorum bazen 7ye kadar uyuyor ana onu da yapmak istemiyorum kusuyor sonra hep emerek uyuduğu için . 7bucuga kadar uyusa razıyım.Tesekkür ederim cevabın için :(
Mom090 ikizbabymom benim kızım 25 aylık olacak sabaha karşı 4-5 çok bilirim güne başladığımızı şimdide 7-7:30 arası uyanıyor kendi düzenlerini kendileri belirliyor bir şekilde napalım uykusuzlukta anneliğe dahil işte ☺️☺️
ikizbabymom dilara92 yok balım bebekken 5 5.30 da uyanıyolardı kışın 8 8.30 gibi uyanmaya başlamışlardı yaz saati uygulamasına geçtiler galiba
ikizbabymom Mom090 kimi bebeği akşam geç yatmak etkiliyo benimkileri o da etkilemiyo Allaha şükür gece beslenmesini kestik saat başı yarım saatte bir uyanıyolardı
Eb1 Uyumak için uyandır diye bir şey okumuştum mesela 6 da uyanıyorsa siz 5.30 gibi emzirip tekrar uykuya döndürebilirsiniz daha uzun uyuyacağını düşünüyorum, denemedim başıma gelmedi ama gelirse diye aklımda :)
dilara92 Eb1 5.50de kalkıuor canım mesela emziriyorum uyuyor 6da kalkıyor mutlaka ya da 5.40da. O yöntemi gündüz kullanıyorum ben pek işe yaramıyor biz de ama bilemiyorum kıpırdamıyor yani ama uykuleı bir tık uzadı gibi belki büyüdüğü içindir.
dilara92 Petitom canım mesela 5.40ta 5.50de acıkarak kalkıyor uyumuyor. Emziriyorum mecbur ama sonrasında yine aynı saatinde uyanıyor. Cok cok uykulu oldugum zaman emzirerek uyutuyorum geve hiç uyuyamazsam yapmamak lazım biliyorum ama:(
Petitom dilara92 ben de yaptım aynı hatayı baktım uyku saatini daha da erkene çekiyor öyle olunca o saatlerde uyandığında emzirmeden geri uyuttum bir haftaya falan artık emzirmeyeceğimi anladı emmek istemedi