Aycan5454 Dün post açmıştım vajinamda şişlik var diye bugün fitil kullandım leke gibi kan geldi 😏 birşey olur mu ?
nartanemm Yan etkilerini bi okuyun bakalım yazıyor mu bence ya zorlandı yada kuru olduğundan leke gelmiştir siz genede bakın her kullanımda oluyorsa doktorunuza sorun
Aycan5454 nartanemm okudum ama yazmıyordu doktor a gitmeden eczaneden almıştım hamileyken de aynı durumu yaşamıştım doktorum bunu kullan demişti daha sonra olursa aynı şekilde Doğumdan sonra da kullanabilirsin demişti yarın soracağım teşekkür ederim