Gzde07 Dün ameliyat oldum arkadaşlar doktor antibiyotik verdi emzirr bişey olmaz dedi ama içim hiç rahat değil..kullanan var mı bi zararı olur mu
yusufumyasemin Gzde07 doktor olmaz dediyse sorun yoktur , bende diş ağrısından gittim antibiyotik verdi kullanıyorum emziriyorumda
Aycan5454 Gzde07 doktor söylemiş emzir diye demekki bir sorun oluşturmuyor çocuk doktoruna da sordunuz mu geçmiş olsun bu arada önemli birşey değildir inşallah
Ikiprens_annesi Gzde07 ben kullandım emzirirken biraz huzursuzdu ilaçtan mi bilmiyorum ama çok az da olsa süte geciyomus ilaç
elifhanimm yusufumyasemin 20lik mi mahvoldum bacı yeni doğum yaptığımda ds şişti ilaç verdi antibiyotik şimdi de kullansam mı
Gzde07 Aycan5454 çok teşekkür ederim safra kesesi ameliyatı oldum ağrı kesici bile almamaya çalışıyorum ama antibiyotik mecbur
masalkusum Bende dogum yaptım banada doktorum verdı enfeksıyon kapma rıskıne karsılık bes gunluk bır tedavı sonucta enfeksıyon daha tehlıkelı doktorunuza guvenın hem Allah korusun enfeksıyon olsanız daha fazlazını kullanmak zorunda kalıcaksınız
Sineemmm Gzde07 bende kullanıyorum şuan cnm 40 gunluguz aksef verdi doktorum dikiş yerim iylesmedigi icin
yusufumyasemin elifhanimm benimki kaplama altı apse yapmış ilacı kullan çektir dedi randevu almak ne mümkün . en zor ağrıymış ne duruyo ne rahat bi nefes aldırıyo