Btlbrky0766 Ben Orjinal olandan aldım canım kusura bakma geç döndüm uyku problemi varsa gece olandan al ben keşke gece olandan alsaydım dedim içeriği aynı sadece pasiflora ve papatya var extra bence gece olandan al çay da gayet iyi senin onlarda olur yani
Ebruefelevent Btlbrky0766 sen sab sımplex kullanmışmıydın bebişine bize doktor onu verdi şuan onu kullanıyorum iyi gibi sanki
Hilalkaradeli Ebruefelevent Sab simplex ben kullandım çok iyi geldi düzenli kullanım şart benim oğlum da kolik uykuyu unuttum doğduğundan beri en son çare kimyon çayında buldum mutlaka dene 1 çk kimyon yarım çay bardağı su cezvede kaynat tortusu alta inecek ılıyınca suyundan 2 kaşık bebeğine ver kalanı sen iç
Hilalkaradeli Ebruefelevent yok tortusu aşağı iniyor ben öğütülmüş kullanıyorum tohum olarak hiç denemedim bize iyi geldi