Kızlar bebeğim 10 gibi gece uykusuna yatıyor sabahta 7 gibi uyanıyor 4de ıkınmalara baslar 7de uyanır tamamen gaz cıkarıırız kakasını yapar vs son 2-3 güzel gündür uyku sırasında az emiyor, 5 dk emiyor uyuyor almıyor memeği eskide 1.5 saate beslerdim sımdı 2-3 saate bire düstü ve emme zamanıda kısaldı. Uyandırmakda istemiyorum uykuda belisliyorum sizce uandırıp daha cok emmesinimi sağlayayım yoksa yeterlimi, sür biriktiği için o 5 dknın 2 dk luk içiyor son 3-4 dk zorla emzirtiyorum 🤷🏻♀️ Kızım bu arada 2.5 aylık kilosu düscek diye korkuyorum