AlpAnnesi94 Eceslh endişelenmeyin benim 8 ay yeni yeni desteksiz otuuryo ama yine de bazen pat yıkılıyor 🤗 Takacak bi durum değil her bebek farklı
gocebebirbayan bertn pardon 😊 bu desteksiz oturma dediğimiz şey tam anlamıyla oturma oluyor yani dimi, artık kalça batma sorunu kalmıyor ? Bildiğimiz bizim gibi oturuyor mu artık bacaklarını uzanıp öne 🙈 çok acemiyim de 🤦🏻♀️
Prens0205 Eceslh bizde 8 aylıktı oturmaya başladı ods şöyle oturuyor 1 dakika sonra hop arkaya yana düşüyordu derken bir gün bir baktım oturmuş öyle bana bakıyor 😀 10 aylıktı emekleri 11 aylıktı yürüdü korkma canım seni anlıyorum benim etrafında 5 6 aylık vardı desteksiz oturan bende endişelendim doktor her bebek farklı zamanı var demek ki dedi
gocebebirbayan bertn ben önceden araştırıyorum ya küçük daha benimki 😁 2,5 aylık. Şimdiden araştırıyorum merakımdan herşeyi 🙈
Annekeki Eceslh kizim tam devrilmeden 8.ayda oturmaya basladi. Gun icinde surekli pratik yapiyoduk telas yapma:)
Ruhumdakimavi Eceslh bizim gittiğimiz doktor 6. Ayda desteksiz 8. Ayda destekli oturmaya başlayabilir dedi henüz telaslanmaniz için çok erken
Gaaak Eceslh 9 aya kadar normal kabul ediliyor tedirgin olmayın. Evinizde mutlaka çamaşır sepeti vardır dikdörtgen şeklinde uzun olanlardan , gün içinde sepetin içinde oturmasını sağlayın. Sepette zaman geçirmek desteksiz oturmayı destekliyor.
Dorukcugummm Eceslh benim de oglum 1 hafta sonra 7 aylik olcak hala desteksiz oturamıyor🤷♀️daha erken diye düşünüyorum
DurikoMom Eceslh 8. Aydayız hala desteksiz uzun süre oturamıyo tek başına bırakamıyorum yanında oturuyorum o yüzden korkutucak bişey yok ayrıca kusmanın oturmakla ilgisi yok ki çok emmiştir yada yedikleri fazla gelmiştir reflüsüde olabilir seçenek çok ama zamanla başarıcaklar endişelenme 😊
bertn gocebebirbayan ya ben çöm kasmadım otursun diye ama illa otursun demeyin çünkü sonunda oturuyorlar beş buçuk altıncı aydan itibaren oturmaya başlayın çevresine yastık felan bırakın yavaş yavaş