Bende şu an covid pozitifim. 10 aylık bebeğim var. Emzirdiğim için ilaçları içmedim. Hatta normal zamandan daha çok emzirdim kızımı. 2 gün önce kızım 40 derece ateşleri gördü, ambulansla hastaneye gittik. Kan değerleri temiz olduğu söylendi, ateşi düşünce eve geldik ama şu an hem öksürüyor, hem burnu tıkalı ve akıyor. Sakin olun. Dikkat ederseniz eğer ayaktan atlatırsınız. Benim 2 günüm kaldı sadece. Bol bol dağ kekiği çayı için, sarımsak ve soğanı bol yiyin, süt zencefil ve bal üçlüsünü için, bol bol c vitamini alın. Ağır bir grip olmuşsunuz gibi düşünün. Kızımla aynı yatakta uyuyoruz, bu süreçte kendi evimizde değildik çünkü. Kızım maskemi takmama bile izin vermiyor. İçinizi ferah tutun sizde, gelip geçecek öyle düşünün.